Guten Tag!
Könnte mir jemand sagen, ob dieses Carlinkit 3 für Kadjar 2016 auch kompatible ist? Oder ob jemand irgendwelche Lösung die die 2016er Modelle gibts?
Vielen Dank im Voraus!
USB Kabel ins Handschuhfach verlegen
-
-
Der 2016er Kadjar hatte standardmäßig weder CarPlay noch Android Auto.
Ohne Upgrade der Software auf mindestens die 3er Version (offiziell auf die 7er) läßt sich auch mit dem Modul nichts anfangen
Welche Software Version hat dein RLink?
-
Ik heb de Carlinkit 4.0 gekocht, maar ik kan geen Bluetooth-verbinding met de radio tot stand brengen.
wie kan me helpen
Ik heb een Kadjar uit 2016 waarop ik Android Auto heb gekregen via devolepermenu.
Ik heb softwareversie 7.0.24.161
-
Ik heb de Carlinkit 4.0 gekocht, maar ik kan geen Bluetooth-verbinding met de radio tot stand brengen.
wie kan me helpen
Ik heb een Kadjar uit 2016 waarop ik Android Auto heb gekregen via devolepermenu.
Ik heb softwareversie 7.0.24.161
Is dit jouw originele Radio ? die bij een Renault dealer van versie 2.2 naar v7 is gegaan ?
Ik heb een v3 Carlinkit ( dus alleen Applecarplay !) Een reinitilisatie van de Rlink2 heeft vaak baat ! ( 5 sec op de power button drukken.)
Als je goed de installatie instructies volgt zou het moeten lukken. Ziet jouw mobil via wifi de auto ? ( want de mobil communiceert via WIFI en niet via bluetooth met de Carlinkit 4 !
De CARLINKIT 4 communiceert via USB met de RADIO. Het kan ook verstandig zijn alle bluetooth connecties op de RLINK2 te reinitialiseren !
Succes !